AM
28 June 2023 - 14:21 AMT

Տաքսի ծառայությունների միության նախագահ․ Ինչու են տաքսիներում օնլայն վճարման հարց դնում, երբ ՀՀ-ում ոչ ոք լիցենզիա չունի

«Հայաստանի տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության» նախագահ Վահագն Սահակյանը, անդրադառնալով կառավարության նիստում վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի այն հայտարարությանը, թե տաքսիներում անկանխիկ վճարման հնարավորություն չլինելու դեպքում հաճախորդը կարող է չվճարել ու հեռանալ, ասել է, որ այդ հարցը լուծելու համար Հայաստանում պետք է գլոբալ լուծվի այդ օնլայն վճարումների համակարգի խնդիրը: Այդ մասին նա ասել է «Առաջին լրատվականի» հետ զրույցում։

«Ինչու են տաքսիներում օնլայն վճարման մասին հարց դնում, երբ ՀՀ-ում ոչ ոք տաքսի վարելու լիցենզիա չունի։ Ո՞ւմ համար են այդ օրենքն ընդունում։ Եթե դա օնլայն հարթակում աշխատող ֆիզիկական անձ է, դա դեռ չի նշանակում, որ տաքսի է: Այս հարցը լուծելու համար միայն տաքսին չէ, Հայաստանում պետք է գլոբալ լուծվի այդ առցանց վճարումների համակարգի խնդիրը»,-ասել է նա։

Նա նշել է, որ եվրոպական երկրներում մինչ օրս կանխիկ վճարումով տաքսիներ կան:

Մինչդեռ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը առաջարկում է տաքսիից բացի նաև նոր ձևակերպում սահմանել՝ թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով ոչ կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ, հայտնում է 1lurer.am-ը։

Կկանոնակարգվեն նաև էլեկտրոնային հարթակները, որոնք պետք է գրանցվեն, ծանուցեն իրենց գործունեության մասին և տարեկան 1 մլն դրամ տուրք վճարեն:

Հայաստանի տաքսի ծառայությունների ճյուղային միության նախագահ Վահագն Սահակյանը իր հաշվարկն է ներկայացրել՝ ակտիվ գործող 30 հազար տաքսիները օրական միջինը 20 հազար դրամ են աշխատում՝ 600 մլն դրամ, որի 20 տոկոսը փոխանցում են օնլայն հարթակներին՝ պատվեր տրամադրելու համար:

«Այսինքն՝ օնլայն ոլորտը 120 մլն օրական փող ա աշխատում, ուրիշ ծախս չի անում, պրիլաժենիայա, մի անգամ գրել են ու սպասարկում են, 120 մլն օրական աշխատեն, տարեկան 1 մլն վճարեն պետությա՞նը, ինչքանո՞վ ա դա լուրջ, ինչքանո՞վ ա ճիշտ»,-ասել է նա։

Նոր նախագծով տուրք կվճարի նաև յուրաքանչյուր վարորդ՝ 2024-ի սեպտեմբերի 1-ից մինչև 2026 թվականը համապատասխանաբար՝ 1.5, 2.5, 4 տոկոս՝ յուրաքանչյուր պատվերից անկանխիկ վճարի դեպքում և 2, 3.5, 5 տոկոս՝ կանխիկի պարագայում: Այս գանձումը կանի ու պետությանը կփոխանցի էլեկտրոնային հարթակով ծառայություն մատուցող ընկերությունը, լիցենզիայով աշխատող անհատի դեպքում գործառույթը ՊԵԿ-ը կիրականացնի: