Ռուսական թանգարանի Բենուայի մասնաշենքում մինչև հոկտեմբերի 26-ը բաց է «Օ, ծով, ծով․ Ջրի տարերքը ռուս նկարիչների XVIII–XX դարերի ստեղծագործություններում» ցուցահանդեսը։ Այստեղ ներկայացված են թե՛ թանգարանի հավաքածուից ծանոթ կտավներ, թե՛ աշխատանքներ, որոնք ցուցահանդեսի համադրողը նախագծի պատրաստման ժամանակ առաջին անգամ է տեսել։
Ցուցադրության բացումը նվիրված էր Ռազմածովային նավատորմի օրվան, և, իհարկե՝ առիթ է հանրության շրջանում ամենապահանջված նկարիչ Իվան Այվազովսկու (1817–1900) գլուխգործոցները ցուցադրելու, գրում է Ֆոնտանկա․ռու–ն։
Նշվել է, որ չի կարելի ուղղակի վերցնել ու չցուցադրել Այվազովսկուն։
Շատերը հիշում են հերթերը 2016–17 թվականներին կայացած ցուցահանդեսում, իսկ վերջերս Ռուսական թանգարանը հայտարարել է Այվազովսկու ստեղծագործությունների նոր՝ մեծ ցուցահանդեսի մասին՝ 2026 թվականին։
«Իններորդ ալիքը» (1850) ցուցահանդեսի առաջին սրահում է։
Առաջին սրահը նվիրված է փոթորկոտ ծովային բնապատկերներին, հնաոճ ռոմանտիկ ծովին՝ դաժան և գեղեցիկ միաժամանակ։ Ներկայացված են նավաբեկությունների սյուժեներ (Ալեքսանդր Օռլովսկու մոտ 1809 թ․ նկարած «Նավաբեկություն», Կոնստանտին Կրուգովիխինի ««Ինգերմանլանդ» նավի կործանումը Սկագերակի նեղուցում՝ Նորվեգիայի ափերին, 1842 թվականի օգոստոսի 30-ին» և այլ աշխատանքներ), փոթորիկներ (Իլյա Ռեպինի Վոլգայի բնապատկերը)։
«Վենետիկի Մեծ ջրանցքի տեսարանը» (1853), Ալեքսանդր Մորդվինովի ստեղծագործությունը, ներկայացված է «Իններորդ ալիքին» նվիրված վահանակի հակառակ կողմում։ Նկարիչը եղել է ծովակալ Նիկոլայ Մորդվինովի (1755–1845) որդին՝ վերջին սրահում նրա կիսանդրին ցուցադրված է Պավել Նախիմովի և Վասիլի Չիչագովի քանդակային դիմանկարների կողքին։
Աննա Վոլոշկոն «Ֆոնտանկային» պատմել է. «Այս աշխատանքը («Վենետիկի Մեծ ջրանցքի տեսարանը») 40 տարի առաջ վերականգնել է մեր վերականգնման ծառայության ներկայիս ղեկավարը՝ Եվգենի Սոլդատենկովը։ Արդեն XIX դարում գունավոր շերտը տեղափոխել են նոր կտավի վրա, այն ժամանակ այդ աշխատանքը կատարել է Էրմիտաժի վերականգնող Ալեքսանդր Սիդորովը։ XX դարում անհրաժեշտ է եղել կրկնել այս ընթացակարգը, և աշխատանքով զբաղվել է Եվգենի Սերգեևիչը»։
Ընդհանուր առմամբ, համադրողի խոսքով, ցուցադրության համար մասշտաբային վերականգնումներ անհրաժեշտ չեն եղել. բացի այդ, նախագիծը պատրաստել են շատ ակտիվ տեմպերով։






