ՀՀ կրթության – գիտության նախարար Ա. Աշոտյանն այսօր աշխատանքային հանդիպում ունեցավ ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող – ՄԱԶԾ-ի մշտական ներկայացուցիչ Կոնսուելո Վիդալի հետ: Հանդիպման ընթացքում ներկայացվեց ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի կատարած աշխատանքը Հայաստանի կրթական ոլորտում, ինչպես նա- քննարկվեցին համաշխարհային տնտեսական ճգնաժամի հետ-անքները կրթական ծրագրերի իրականացման գործում:
Նախարար Ա. Աշոտյանը նշեց, որ նախարարության – ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի համագործակցությունը դրված է ինստիտուցիոնալ հիմքերի վրա, որը հետագա գործունեության շարունակականության ապահման համար լավագույն պայման է հանդիսանում: Նախարարը նշեց, որ ճգնաժամի հետ-անքով խիստ խոցելի են դարձել ներդրումները մարդկային ռեսուրսի զարգացման տեսանկյունից: Այդ նպատակով ՀՀ կառավարությունը որդեգրել է ճգնաժամին դիմակայելու հստակ քաղաքականություն, որի շրջանակում ամեն ինչ արվում է` չեզոքացնելու կրթության ոլորտում ճգնաժամի բացասական հետ-անքները: «Այս պահին դժվար է խոսել իրականացվող կրթական ծրագրերի զարգացման մասին. առավել առաջնահերթ է համապատասխան ենթակառուցվածքների – ծրագրերի պահմանման խնդիրը: Հավաստիացնում եմ, որ կրթական ոչ մի բարեփոխում չի դադարեցվել. կրճատվել են միայն պետական հատկացումների ծավալները, – որ ամենակար-որն է` պահպանվել են բոլոր աշխատատեղերը»,-նշեց նախարարը:
Նա հայտնեց, որ շարունակվում է ավագ դպրոցների բարեփոխումների ծրագիրը. ծրագրում ներառված դպրոցների քանակը պահպանվել է, պակասել են միայն ներդրումների չափերը:
«Ճգնաժամը հնարավորություն է տալիս վերագնահատել կրթական քաղաքականությունը – դրա արդյունավետության աստիճանը: Այդ նպատակով մենք նախատեսում են հետազոտություն անցկացնել` պետական ծախսերի արդյունավետության գնահատման – ներդրումների առավել նպատակային օգտագործման ուղղությամբ: Եվ այդ հարցում ակնկալում ենք նա- ՄԱԿ-ի – այլ կազմակերպությունների օգնությունը»,-նշեց Ա. Աշոտյանը: Նախարարը հյուրին տեղեկացրեց նա-, որ Համաշխարհային բանկի «Որակ – համապատասխանություն» երկրորդ վարկային ծրագրով այս անգամ ներդրումներն ուղղվելու են նախադպրոցական – բարձրագույն մասնագիտական կրթության ոլորտներին: Նախարարը նշեց, որ կրթության մատչելիության տեսակետից խիստ կար-որված են նախադպրոցական կրթության ոլորտում իրականացվող ծրագրերը: Նա, անդրադառնալով ՄԱԿ-ի գրասենյակի – Եվրամիության կողմից միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում իրականացված աշխատանքներին, նշեց որ սա այն ոլորտն է, որը տարիներ շարունակ դուրս է մնացել պետական ուշադրությունից – ողջունելի է, որ վերջին տարիներին ներդրումներն այս բնագավառում պատշաճ մակարդակի վրա են` հատկապես գործընկեր կազմակերպությունների աջակցության շնորհիվ:
Կոնսուելա Վիդալը նշեց, որ շատ խոսուն է այն հանգամանքը, որ ճգնաժամի պայմաններում պետությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում հատկապես կրթության ոլորտին: Նա համաձայնեց, որ ֆինանսական ռեսուրսների սղության պայմաններում առավել կար-որված են նպատակային հատկացումները: Նա հույս հայտնեց, որ մասնավոր սեկտորի ներգրավվածությունը -ս կլուծի մի շարք խնդիրներ: Տիկին Վիդալը տեղեկացրեց, որ ուսումնասիրություն է կատարվում ճգնաժամի հետ-անքով կրթությունից դուրս մնացած երեխաների թվի ճշգրտման ուղղությամբ – կարծում է, որ ուսումնասիրության արդյունքները -ս կնպաստեն նպատակային ներդրումների հստակեցմանը:
շՄասնակիցները քննարկեցին նա- դպրոցների` համակարգչային տեխնիկայով – ինտերնետ կապով ապահովման խնդիրը: Նրանք հույս հայտնեցին, որ հեռու չեն այն ժամանակները, երբ կգործի «մեկ համակարգիչ` մեկ երեխային» սկզբունքը, որը նա- կբերի ապագա սերնդի մտածողության փոփոխության:
Հանդիպման վերջում նախարար Ա. Աշոտյանը տեղեկացրեց նա-, որ աշնանը նախատեսվում է անցկացնել համաժողով` կրթական ոլորտում գործող դոնոր կազմակերպությունների – այլ գործընկերների մասնակցությամբ` ծրագրերի արդյունավետության գնահատման – ապագա համագործակցության ընդլայնման խնդիրներով: