«ՍԹԱՐ» առեւտրի ցանցը 2009 թ. հունվար ամսվա երկրորդ կեսին կատարեց եւս մեկ մեծ քայլ դեպի քաղաքակիրթ առեւտրի զարգացում եւ մոտեցավ առեւտրային ցանցերի եվրոպական ստանդարտներին. «ՍԹԱՐ»-ում սկսեցին վաճառվել թարմ ծաղիկներ: Այդ մասին հաղորդում է «ՍԹԱՐ»-ի մարքեթինգային ծառայությունը: Հաղորդագրության մեջ նշվում է, որ նոր բիզնես ուղղության շեշտը դրվեց ոչ թանկ, համեստ եվրոպական ոճով փաթեթավորված ծաղիկների վաճառքի վրա, որոնք նախատեսված են նաեւ առօրյա գնումների համար:
«Ծաղիկները գեղեցկացնում են մեր կյանքը, պարգեւում են լավ տրամադրություն, հիացմունք ու դրական էմոցիաներ, եւ մենք ուզում ենք, որ ծաղիկները ուրախացնեն մեր հաճախորդներին` անկախ նրանց կյանքում առկա տոներից»,-նշում է «ՍԹԱՐ»-ի մարքեթինգի տնօրեն Նարինե Ավետիսյանը:
«ՍԹԱՐ»-ում ծաղիկների վաճառքը ապրում է դինամիկ զարգացում. վաճառքները օրեցոր ավելանում են: Այսպես, օրինակ, մարտ ամսվա վաճառքները երեք անգամ գերազանցել են փետրվարյան վաճառքներին, իսկ ապրիլին կանխատեսվում է երկու անգամ աճ` մարտի համեմատ: Ծաղիկների հիմնական մատակարարները գյուղացիներն են: Ծաղիկների տեսականին ընդգրկում է ոչ միայն փնջեր, այլեւ թաղարային ծաղիկներ (հողով ծաղկամաններում), որոնք ապրում են 30 օրից մինչեւ 3 ամիս:
Անհրաժեշտ է նշել, որ տոնական օրերին «ՍԹԱՐ»-ում ծաղիկները վաճառվում են քաղաքում ամենացածր գնով: Մարտի 31-ից սկսած գործում է ծաղիկների գների իջեցման ակցիա, որն ընդգրկում է տեսականու մեծ մասը; Տվյալ ակցիան կշարունակվի մինչեւ ապրիլի 13-ը, սակայն յուրահատուկ գնային առաջարկներ կլինեն պարբերաբար. «ՍԹԱՐ»-ը մտադիր է շարունակել ծաղիկների էժան գների պահպանման քաղաքականությունը:
ՍԹԱՐ-ը Հայաստանի Հանրապետության տարածքում գործող խոշորագույն ցանցային համակարգերից մեկն է: Ներկայումս ցանցը կառավարում է թվով տասներեք սուպերմարկետ: Լինելով մանրածախ առեւտրի ոլորտում առաջատար` մենք մշտապես փնտրում ենք նորանոր ուղիներ, որոնք կօգնեն զարգացնել մեր կազմակերպությունը` լավագույնս բավարարելով մեր սպառողների պահանջները: ՍԹԱՐ-ի նպատակն է հնարավորություն ընձեռել սպառողներին գնումներ կատարել քաղաքակիրթ առեւտրի կենտրոններից` ապահովելով որակյալ ապրանքների լայն տեսականի մատչելի գներով, ընդլայնել ցանցը ոչ միայն մայրաքաղաքում, այլ նաեւ ՀՀ մարզերում` սպասարկելով առավելագույն մեծ թվով գնորդների: Ներկայումս ՀՀ-ում գործող ՍԹԱՐ-ի 13 խանութներն յուրաքանչյուր շաբաթ սպասարկում են ավելի քան 200 000 գնորդների եւ ապահովում են ավելի քան 1200 աշխատատեղ: