AM
6 Հոկտեմբեր 2025 - 13:28 AMT

«Զվարթնոցը» նոր տերմինալ կունենա․ 10 տարում կներդրվի $500 մլն

Երևանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը նախատեսում է առաջիկա 10 տարում կրկնապատկել օդանավակայանի մակերեսը՝ $500 միլիոն ներդրմամբ։ «Armenia International Airports» ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրեն Մարսելո Վենդեն այդ մասին ասել է Forbes-ին տված հարցազրույցում, հայտնում է Արմենպրեսը։

Նա նշել է, որ վերջին երկու տարիների ընթացքում Երևանի օդանավակայանի ուղևորահոսքի աճը կանխատեսվածից ավելի է եղել՝ հասնելով տարեկան ավելի քան 5.5 միլիոնի։ Նա նշել է, որ տերմինալը կառուցված է եղել տարեկան 3-4 միլիոն ուղևորի սպասարկման համար, ուստի հիմա գործող հզորություններն արդեն բավարար չեն, և ընդլայնումն այս պայմաններում կարևոր է։

«Մեր թիմը քրտնաջան աշխատել է հարմարվելու համար՝ արդիականացրել է սարքավորումները, ընդլայնել է վերապատրաստումները և նոր աշխատակիցներ է ընդունել, որպեսզի պահպանվի սպասարկման բարձր մակարդակը, բայց ներկայիս կարողությունները գտնվում են լուրջ ճնշման տակ։ Սկզբնական տերմինալը նախատեսված էր ընդամենը 3–4 միլիոն ուղևորի համար, ուստի ընդլայնումը կենսական է՝ ապահովելու համար յուրաքանչյուր ուղևորի անվտանգ, հարմարավետ և արդյունավետ անցումն Հայաստանի գլխավոր օդային դարպասով։ Մենք ցանկանում ենք, որ Հայաստանի մասին յուրաքանչյուր այցելուի առաջին տպավորությունը լինի դրական և ջերմ ընդունելության»,–ասել է նա Forbes-ին։

Նա նշել է, որ երբ իրենց ընկերությունը ստանձնել է կառավարման պարտականությունները 2001 թվականին, օդանավակայանի ենթակառուցվածքները եղել են «հնացած և գրեթե փլուզման եզրին»։

«Երբ մենք 2001 թվականին ժամանեցինք Հայաստան, օդանավակայանի ենթակառուցվածքը հնացած էր և գրեթե փլուզման եզրին։ Մենք այն քայլ առ քայլ վերակառուցեցինք՝ վերածելով ժամանակակից տերմինալի, որը լավ ծառայել է երկրին ավելի քան մեկ տասնամյակ։ Այժմ աճի ապագա միտումներին համապատասխանելու համար մենք նախատեսում ենք կրկնապատկել օդանավակայանի թողունակությունը հաջորդ 10 տարիների ընթացքում՝ 500 միլիոն դոլարի ներդրման միջոցով։

Նստեցման ելքերի թիվը 6-ից կհասնի 16-ի։ Ժամանման սրահները, ներգաղթային գոտիները և մաքսային գոտիները կկրկնապատկվեն։ Մենք կավելացնենք ժամանակակից սրահներ, կընդլայնենք կայանատեղիները և կբարելավենք տրանսպորտային հաղորդակցությունը ուղևորների համար։ Մենք նաև պատրաստվում ենք ավտոմատացված թվային անձնագրային ելքերի և կենսաչափական անձնագրային նոր համակարգի ներդրմանը, որը կհեշտացնի Հայաստանի քաղաքացիների ճանապարհորդությունը, մասնավորապես Եվրոպա։ Մեր նպատակն է ապահովել Հայաստանի դիրքը որպես մրցունակ կենտրոն տարածաշրջանում»,- ասել է Վենդեն։

«Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը գտնվում է Երևանից 12 կմ դեպի արևմուտք: Օդանավակայանը կառուցվեց շատ կարճ ժամկետում և մեծ հանդիսավորությամբ բացվեց 1982 թվականի փետրվարի 10-ին[3]։ Այն ժամանակ ընդունում էր միայն ներքին՝ ԽՍՀՄ-ի մեջ կատարվող չվերթեր։ 1985-ին ICAO-ն շնորհեց օդանավակայանին 2-րդ կարգ։ Նոր վերջնակայաններ (տերմինալներ) բացվել են 1998-ին՝ Բեռնային համալիրը, իսկ 2007-ին՝ Նոր միջազգային ուղևորափոխադրման վերջնակայանը։ 2002 թվականի հուլիսին Հայաստանի կառավարության և «Կորպորասիոն Ամերիկա» ընկերության միջև կնքվեց պայմանագիր, ըստ որի Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանը կոնցեսիոն կառավարման հանձնվեց «Արմենիա» միջազգային օդանավակայաններ ընկերությանը